2009 онд Хэнийг Ерөнхийлөгчөөрөө сонгох вэ?

Итгэхэд бэрх ч тэд Таниас хандив гуйж байна

Итгэхэд бэрх ч тэд Таниас хандив гуйж байна
Xandivaa xaramgui xairaltsgaa humuusee!

2009/04/17

Энх Баярын дуу

Үгийг З.Түмэнжаргал, Ч.Энхээ
Энх Баярын дуу

Ерөнхийлөгчийн суудлаа бодон нойр хулжаад
Өнгөрсөн ба ирээдүйгээ дахин бодоход
Өөрийн эрхгүй мөнгө бодогдоод
Өөрийн мэдэлгүй тэр суудал руу дахин тэмүүлнэ
Авилгач би чинь ингэж бодохоор
Цээжин дотор хор буцлаад
Цэргийн хүч хэрэглэмээр байна
Шунаг сэтгэлийн уяас алдуурч
Шулуухан чамайг худалдаж авмаар байна би
Та нарыгаа би санан дуурсаж
Чандмань эрдэнэ мэтээр хайрлаж
Хэнээс ч дутахгүй амьдруулна гэж
Худал хэлсэн тал бийь надад
Гэсэн ч би ичих нүүргүй болохоор
Төмөр зүрх минь уяран хайлж
Бүгдийг чинь дахин маллахаар
Бүр ихийг бодож сууна
Хаврын улирал эхэлж
Хайртай намаа санаж
Хөөгдөх хоног минь дөхөж
Хорогдох газраа хайж сууна
Хаврын улирал гурвантаа өнгөрч
Хайртай суудлаасаа ховхрох болжээ
Хааны суудлыг бодсоор
Хатны суудлыг эхнэртээ мөрөөдсөөр
Хөөгдөж одох цаг минь болжээ

Комментариев нет:

Тогтмол уншигчид

Блогийн архив

"Бор шувуу" бичил сонины хаяг

Моя фотография
Улаанбаатар хот, Сүхбаатар дүүрэг, 8-р хороо, Сүхбаатарын талбай Төрийн ордон, Mongolia
Цахим шуудан: bor_shuvuu@yahoo.com, Цахим хуудас: www.borshuvuu.blogspot.com, www.borshuvuu.wordpress.com